Összességében a fogyasztók elégedettek a hazai hírközlési hálózatokkal az NMHH tavaly év végi piackutatása szerint: általában négyötödös osztályzatot adtak az internet sebességére, a folyamatos, hibamentes működésre, a tévék csatornaválasztékára, a mobilinternet adatforgalmi korlátjára, a havidíj összegére vagy az összbenyomásra. A legkritikusabbak a budapestiek voltak.

Az itthon elérhető háromféle internetszolgáltatás – vagyis a vezetékes internet, a számítógépen használt, ún. nagyképernyős internet és a kisképernyős mobilinternet –, valamint a tévészolgáltatás teljesítményét vizsgálta tavaly év végén a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság a felhasználók körében. Az általános elégedettséget jól mutatja, hogy a megkérdezettek körében mindegyik internetes vagy televíziós szolgáltatás egy 100 pontos skálán legalább 80 pontot ért el.

(További részletek a Média-Kábel-Műhold 2020. szeptemberi számában.)