A Magyar Telekom összbevétele éves összehasonlításban 2,2%-kal 157,2 milliárd forintra csökkent 2020 második negyedévében, míg az év első hat hónapjában éves szinten 1,0%-kal 316,5 milliárd forintra.

Ugyanakkor a vezetékes bevételek 2020 második negyedévében éves összehasonlításban enyhén, 0,8%-kal 53,1 milliárd forintos szintre, míg 2020 első hat hónapját tekintve 0,6%-kal, 105,9 milliárd forintos szintre nőttek, mivel a TV- és a szélessávú kiskereskedelmi szolgáltatási bevételek emelkedése ellensúlyozta a készülékértékesítés és hálózatos bevételek visszaesését, valamint a magasabb kedvezmények hatását.

Az eredményekről Rékasi Tibor vezérigazgató így nyilatkozott:

„Mint minden vállalat, a Magyar Telekom is jelentős kihívásokkal teli második negyedéven van túl, a járványhelyzet sok tekintetben befolyásolta működésünket. Nagyon büszke vagyok arra, hogy a rendkívüli helyzetben tettekkel bizonyítottuk mindazokat az értékeket, melyeket képviselünk. Stabilan működő szolgáltatásainkkal, újra gondolt tranzakcióinkkal és egyedi ajánlatainkkal támogattuk ügyfeleinket a kapcsolattartásban, a digitális együttműködésben. Rendkívül jelentős eredménynek tartom, hogy a körülmények ellenére összességében stabil pénzügyi eredményeket értünk el a második negyedévben. Szélessávú lefedettségünk javítása érdekében optikai hálózatfejlesztési programunk felgyorsításáról döntöttünk, így az első félévben 135.000 új végpontot adtunk át, emellett megkezdtük rádióhálózatunk modernizációját, és fokozatosan növeljük 5G szolgáltatásunk lefedettségét. Bízunk benne, hogy fejlesztéseinknek köszönhetően ügyfeleink továbbra is elégedetten használják majd szolgáltatásainkat.”