• Nyitóoldal
  • Magunkról
  • Partnereink
  • Kapcsolat
  • Kábel
  • Digitalizálás
  • Platform
  • Internet
  • Távközlés
  • Technológia
  • Média
  • Marketing
  • Szabályozás
  • Kitekintő
  • Évértékelő '20
VODAFONE

Galériák

ibc_2006_berzovay_01
ibc_2008_berzovay_01
mkhsz08_001
mkhsz08sz_2850
mksz_2009_001
mksz_tavaszi_kozgyules_2007_1
tihanyi_konferencia_2006_beliznai_palne_01
tihanyi_konferencia_2006_vizi_laszlo_01
tihanyi_konferencia_2007_01_nemeth_andras_peter
tihanyi_konferencia_2007_1_vizi_laszlo
tihanyi_konferencia_2008_01
tihanyi_konferencia_2011_01
2006_mkm_konferencia_003
viva_kep_a_kepben_1
sarlosp2012_005

Koronavírus-sokkhatás az audiovizuális médiaiparra

coronavirus sokkA koronavírus világjárvánnyá válása többsíkú és erőteljes hatást gyakorol az audiovizuális médiaiparra és a technológiai szektorra. Az IABM legfrissebb elemzése rámutat, hogy március 26-án már a világ népességének a negyede otthoni karanténban tartózkodott. Ez megnövekedett szórakozási igényeket jelent, így a tévénézést és a streaming szolgáltatásokra való feliratkozást segíti elő. Azonban a nagy médiaesemények lemondása, a hirdetési bevételek gyors csökkenése, illetve a gyártási ütemtervek megzavarása révén a járvány erőteljesen érezteti hatását.

Eredményes kínai harc a koronavírus ellen:

Internettel, mesterséges intelligenciával és csúcstechnológiával

QRkod KinaA jelenleg még tisztázatlan eredetű új típusú koronavírus (COVID-19) Kínából indult ki, ám mára éppen a kiindulás helyén sikerült eredményesen megfékezni a világjárvánnyá fajult fertőzéshullámot. Kína úgy érte el mindezt, hogy rendkívüli intézkedéseket vezetett be, amelyek közül sok éppen az internet, a nagy adathalmaz (big data) elemzésére, a mesterséges intelligencia alkalmazására, a drónokra, robotokra, valamint további más csúcstechnológiai eszközök bevetésére épül.

Videóadat-diéta streaming cégeknek

Március 20. körül adta hírül a Reuters és a lapok többsége, miszerint az Európai Bizottság kérésére elsőként a Netflix vállalta, hogy csökkenti streamelt videóinak a minőségét kontinensünkön az internetforgalom túlterhelésének az elkerüléséért. Az Európai Bizottság ugyanis kifejezte aggodalmát amiatt, hogy a koronavírus-járvány leküzdésére foganatosított európai lakossági karantén ideje alatt sok otthonmaradó néző akar nagy felbontású videót nézni, miközben a dolgozók tekintélyes része szintén az internethálózat leterhelésével végzi távolról a munkáját. Továbbá az internetes játékokon csüngők száma is megemelkedett.

A karantén-tévézés (nem meglepő) adatai

A koronavírus hazai elterjedése óta valóban sokkal többet tévézünk, mint korábban, viszont ezalatt kevesebb reklámmal találkozhatunk a képernyőkön – többek között ez derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból.

Új pályázat a SZIP 2.0 keretében

Magyarország digitális infrastruktúrájának fejlesztése és a megnövekedett internet-használati igények indokolják a hálózati lefedettség bővítését és sebesség növelését újabb 72 járás 62 ezer háztartásában, 4,1 milliárd forint forrásból.

Tavaly még nőtt televíziós reklámpiac

Nőttek a hazai televíziós reklámbevételek 2019-ben, és már meghaladták a 63 milliárd forintot – derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) és az EY tanácsadócég elemzéséből.

6. oldal / 177

  • Első
  • Előző
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Tovább
  • Utolsó

MKM

 

2019 july aug B
  • Legfrissebb szám
  • Archívum
  • Előfizetés

Hírlevél

Regisztráció | Archívum

Online megrendelés

MKM videók

  • Általános Szerződési Feltételek
  • Adatvédelmi Tájékoztató
  • Impresszum
  • Médiaajánlat
  • © 2015 Media Connection Kft.