Idén a fogyasztók már többet néznek majd streamelt videót, mint normál televíziót – többek közt ez derült ki „10 legújabb fogyasztói trend 2015-ben és a közeljövőben“ című jelentésből.

Az Ericsson ConsumerLab nemzetközi kutatása elsősorban 15-69 éves okostelefon-tulajdonosokra irányult, 85 millió gyakori internet-felhasználó véleményét tükrözi. A jelentésből kitűnik, hogy az okostelefonok korábban elképzelhetetlen hatással bírnak a társadalom jelentős részére. A fogyasztók újabb és újabb alkalmazásokat próbálnak ki és azokat tartják meg, amelyekről úgy gondolják, hogy javítják, gazdagítják, sőt akár meghosszabbítják az életüket. Mindez olyan gyors ütemben zajlik, hogy észre sem vesszük, hogy beállítódásaink és viselkedésünk minden korábbinál gyorsabban változik...

(A teljes cikk a Média-Kábel-Műhold 2015. februári számában olvasható.)