Az Apple is csatlakozik az Egyesült Államokban a Netflix által évekkel ezelőtt meghonosított streaming-mániához, és a hírek szerint március 25-én a kaliforniai Cupertinoban székelő iPhone-gyártó nagyszabású – hollywoodi filmsztárokkal és rendezőkkel teletűzdelt – sajtókonferencián mutatja be új streaming szolgáltatásának a videó-klipjeit, illetve előfizetéses virtuális hírszolgáltatását.
Új irányok a fogyasztóvédelemben
Digitális fogyasztóvédelmi stratégiát dolgozott ki a Gazdasági Versenyhivatal, hogy hatékonyabban reagálhasson a piacok új kihívásaira. A Hivatal egyúttal összegezte a tíz éve hatályba lépett, a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény alkalmazásának eddigi eredményeit és a legújabb irányokat is.
A következő generációs tévézés élménye?
A Facebook tulajdonában lévő Instagram fotómegosztó közösségi alkalmazás, immár egymilliárdos felhasználói táborral a háta mögött, merész lépést tett, amikor létrehozta az IGTV nevű, You Tube-szerű mobil alkalmazását, amelyben helyet kapnak a hosszabb terjedelmű videók is.
a mobilozás Netflixe?
A címben feltett kérdésre nagyon könnyen lehet igenlő választ adni. Legalábbis ha valaki komolyan veszi a Kanadai Média Alap (FMC) internetes felületén Francis Gosselin médiagazdasági szakértő elemzését, vagy az amerikai Variety csúcsinterjúját a New TV projekt megálmodójával, Jeffrey Katzenberg ikonikus filmproducerrel, a DreamWorks rajzfilmstúdió alapítójával, és 400 elkészített film között a Shrek című rajzfilmsorozat létrehozójával.
A (streaming) tartalom a király!
A televíziós ipar őszi csúcsrandevújának szokás szerint a franciaországi MIPCOM adott helyet, ez alkalommal október 15-18. között.
A hír nemrégen bejárta a világot: a Netflix már nemcsak az SVOD világbajnoka, hanem 153 milliárd dolláros tőzsdei értékével a világ legnagyobb szórakoztató médiavállalata lett, beérve, illetve valamivel le is körözve a titánnak tekinthető Disney-t.