Néhány trend futurisztikusnak tűnhet. De a fogyasztói érdeklődés és kereslet igazán erős az új interakciós paradigmák – a mesterséges intelligencia (MI) és kiterjesztett valóság (AR) – valamint az online érzékelők iránt. Ez azt jelenti, hogy rövidesen új fogyasztói termékkategóriák jelenhetnek meg, és teljes iparágak alakulhatnak át ezen igények kiszolgálására.
Az Ericsson ConsumerLab a fogyasztói trendekről immár ötödik alkalommal készített éves jelentése alapján. Az kiadásban a 2016-os év és az azt követő időszak várható jelenségeire fókuszál.
- A hálózatba kapcsoltság átírja életvitelünket.
- A streaming a fiatalok körében már életforma.
- Az MI kiszorítja a képernyőt.
- A virtuális valósággá válik.
- Érzékelős otthonok.
- Ingázás, hatékonyan.
- Sürgősségi chat.
- Szenzorok a testben.
- Hackerek mindenhol.
- Önjelölt újságírók.
(A teljes cikk a Média-Kábel-Műhold 2016. februári számában olvasható.)