vezérigazgató, TV2 Média Csoport
Még hiszünk a lineáris televíziózás jövőjében

Pavel webA világjárvány hatására világszerte, így Magyarországon is nőtt a tévénézésre fordított idő. A TV2 Csoport előnyére tudta fordítani ezt a helyzetet és növelte közönségarányát. A nagy kihívást a tartalmaink folyamatos előállítása jelentette. A fokozott tévézési igényekre reagálva például megnöveltük a kiemelt a műsorok (Sztárban Sztár, Dancing with the Stars) hosszát.

Médiavállalatunk az előírásoknak megfelelően készíti a műsorai,t és a stúdiókban, forgatási helyszíneken is szigorú egészségügyi intézkedéseket vezettünk be a kollégáink biztonságának az érdekében: távolságtartás, maszkviselés, rendszeres tesztelés és ahol lehetőség van, biztosítjuk az otthoni munkavégzést is. Az egyre nehezedő körülmények ellenére a műsoraink készülnek, köztük élő showműsor a munkatársaink bátorságának és odaadásának köszönhetően.

A jövő év egyik legfontosabb projektje számunkra az TV2 OTT platformjának, a TV2 Playnek az elindítása.

Előretekintve a jövőre, abban bízom, hogy a reklámpiac 2021-től újra növekedni fog. A médiaszolgáltatók versenyében viszont nem számítok jelentős változásra. A TV2 Csoport azon kevés médiavállat egyike Európában, ahol még hiszünk a lineáris televíziózás jövőjében. Versenytársaink többsége konszolidálja a hagyományos műsorszolgáltatással kapcsolatot tevékenységét, és megpróbál a digitális piacon is részesedést szerezni, de ezeknek a próbálkozásoknak a nagy része jelenleg pénzügyileg nem jövedelmező. Úgy gondolom, hogy a jövőben több nemlineáris projekt is elindul. Bízom benne, hogy a TV2Play ezek között egy sikeres vállalkozás lesz. Hiszem azt is, hogy az iparágunk sikeresen kilábal ebből a pandémiás időszakból és növekedésnek indul, ugyanis ez válság megmutatta, hogy szükség van ránk.