az ATV vezérigazgatója
Fokozódott a tévénézők információéhsége

NémethSzilárdATVA járvány kezdete óta ugyan kevesebb lett a bevételünk, de a kiadásainkat is tudtuk racionalizálni. Nem készítettünk nagyformátumú műsorokat, mert ebben az időszakban nem erre volt szükség. A televíziónézők információéhsége kimagasló volt, a tévé szerepe és befolyásoló ereje nagyobb volt, mint az elmúlt években. Mivel tavasszal és most is otthon vannak az emberek, így a televíziónézők száma összességében nőtt, más csatornáknál is. A közéleti műfaj súlya erősödött.

A mindennapi feladatok ellátásához is plusz energiákra volt szükség. Tavasszal a járvány kezdetekor elsők között léptünk, és szerveztük át az ATV csoport működését. Az év nagy részében home office-ban dolgoznak a kollégák, bent az épületben csak az tartózkodik, akinek elengedhetetlen dolga van. A székházat is átalakítottuk, úgy hogy a bent dolgozókat a legjobban védjük. Szigorú járványügyi intézkedéséket vezettünk be. A stúdiókban átalakítottuk a díszleteket, hogy a vendégek is biztonságos távolságot tudjanak tartani egymástól.

Megnőtt a nézők információéhsége, ezért a Híradó nézettsége emelkedett a legtöbbet idén. A hírjellegű műsoraink több új nézőt szereztek, mint a szórakoztató műsoraink. Az ATV csoport egyéb platformjai is látványosan erősödtek. Az atv.hu, a közösségimédia-platformok és a Spirit FM is egész évben kiemelkedő eredményt ért el. Az ATV csoport kiemelten figyel arra, hogy ne keltsünk pánikot, és ne közöljünk álhíreket.

Az üzletileg is stabil működés érdekében bízunk abban, hogy a pandémia után megerősödik a hirdetési piac.

A jövőbeni fejlesztési terveink között szeretnénk a Spirit FM-et egy nagyobb elérésű frekvencián sugározni. Az atv.hu oldal külsejében megújul, továbbá az ATV és az ATV Spirit műsorstruktúráját is frissítjük.

A médiaiparban jelentős átalakulásra nem számítunk. A változás nagyon lassú folyamat, a trendek nyilván folytatódnak, de egyik-napról a másikra nem fog minden a feje tetejére állni. A magyar tévéfogyasztás eléggé konzervatív, idősebb a lakosság és nehezebben szokik át az újgenerációs platformokra. A streaming-szolgáltatóknál kevés a magyar szinkronos tartalom, ami tovább lassítja a változást.