Sorozatunkban eddig a 600 milliós táború, általános tematikájú Facebookon túlmenően beszámoltunk már az elmúlt hónapokban 90 milliós tagságúra gyarapodott LinkedIn amerikai világbajnok szakmai kapcsolatteremtő portálról, és a látogatottság tekintetében 30 milliós tagságával utána következő francia nyelvű Viadeóról is. A sor nem lenne teljes, ha nem ejtenénk szót a mintegy 10,2 milliós szakmai létszámot maga mögött tudó Xingről.

A Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselője (HFJK) kezdeményezésére megszületett a T-Com Rt. és a szolgáltatási területén működő internet-szolgáltatók között az a megállapodás, amely lehetővé teszi, hogy az ADSL-internet előfizetői hosszadalmas szüneteltetés nélkül tudjanak társaságot váltani.

A lakosság távközlési szokásairól szóló 2005-ös - a Szonda Ipsosszal közösen készített -felmérést ismertette Király Péter, a Nemzeti Hírközlési Hatóság munkatársa és Nemeskéri István, az Eneten Kft. szakembere a kilencedik alkalommal megrendezett Távközlési és Informatikai Marketing Fórumon.

Az amszterdami RAI konferenciaközpontban rendezett IBC kiállításon az idén 1000 cég mutatta be termékeit, 120 országból több mint 42 ezer látogató érkezett - az eseménnyel párhuzamosan zajló konferencia pedig telt ház előtt zajlott.

A Gazdasági Versenyképesség Operatív Program (GVOP) Monitoring Bizottsága 3 milliárd forinttal megemelte a szélessávú internet-hozzáférést biztosító infrastruktúrák kiépítésére előirányzott 4,6 milliárdos pályázati forrásokat. A GVOP 4.4.2 pályázat keretében lehívható támogatás mértékét 10,5 milliárd forintra emelő forrás-átcsoportosítást a kevésbé fejlett régiók önkormányzatainak a tervezettet jóval meghaladó igénye indokolta.

Az utóbbi években egyre élesebbé vált a technológiák közötti verseny a szélessávú internet- piacon.