Ha bárki megkérdezné, mi újság a webkettő világában, látszólag csak pozitív jelenségekről számolhatnánk be. Pedig vannak árnyoldalai is.

Mindazoknak, akik unják már a YouTube, a Facebook vagy a LinkedIn által fémjelzett közösségi oldalak által megszabott megjelenési normákat, a Ning portálon minden eszközt megtalálnak ahhoz, hogy a saját ízlésük szerint kialakítsanak egy mini-hálózatot.

Amikor február elején kiderült, hogy az internet címezési rendszerét felügyelő szervezet, a IANA (Internet Assigned Numbers Authority) öt kontinensen működő regionális szervei számára kiosztotta az egyenként 16 millió darab világegyedi azonosítót tartalmazó IP-címet, sokan ismét digitális világvégét kiáltottak.

Sorozatunkban eddig a 600 milliós táború, általános tematikájú Facebookon túlmenően beszámoltunk már az elmúlt hónapokban 90 milliós tagságúra gyarapodott LinkedIn amerikai világbajnok szakmai kapcsolatteremtő portálról, és a látogatottság tekintetében 30 milliós tagságával utána következő francia nyelvű Viadeóról is. A sor nem lenne teljes, ha nem ejtenénk szót a mintegy 10,2 milliós szakmai létszámot maga mögött tudó Xingről.

A Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselője (HFJK) kezdeményezésére megszületett a T-Com Rt. és a szolgáltatási területén működő internet-szolgáltatók között az a megállapodás, amely lehetővé teszi, hogy az ADSL-internet előfizetői hosszadalmas szüneteltetés nélkül tudjanak társaságot váltani.

A lakosság távközlési szokásairól szóló 2005-ös - a Szonda Ipsosszal közösen készített -felmérést ismertette Király Péter, a Nemzeti Hírközlési Hatóság munkatársa és Nemeskéri István, az Eneten Kft. szakembere a kilencedik alkalommal megrendezett Távközlési és Informatikai Marketing Fórumon.