sp682 boy1000x100 hungarian new 

Már 2010 is próbára tette a kisebb vállalkozásokat a kábelszakmában, a talpon maradás azonban - úgy tűnik - 2011-ben még nehezebb lesz. Noha a körülmények - erősödő konkurencia, árcsökkenés, fejlesztési kényszer, gazdasági válság - nem kedvezőek, számos más tényező is befolyásolja egy kis vállalkozás életben maradását. Így az innováció, a cég megfelelő menedzselése, egy ütős marketing, a rugalmasság, és nem utolsósorban az összefogás. Milyen esélyeik vannak a kicsiknek arra, hogy versenyben maradjanak? Mit kellene tenniük ehhez? Mit gondol erről egy kisrendszert üzemeltető szolgáltató, egy szervezetpszichológus és egy közgazdász? Az ő eszmecseréjüket foglaltuk össze az alábbiakban.

A kerekasztal-beszélgetés résztvevői voltak:

Kele Gyula - A Keletronic 2000 Kft. ügyvezető igazgatója. A Lentiben és térségében szolgáltató társaság jelenleg 2000 előfizetőnek nyújt kábeltévét, 600 ügyfélnek internetet és mintegy 200 megrendelőnek telefonszolgáltatást

Prof. Dr. Noszkay Erzsébet - közgazdász, egyetemi magántanár, főiskolai tanár, üzletviteli tanácsadó, válságmenedzser és -szakértő. A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Vezetés-, Szervezéstudományi és Üzletviteli Tanácsadási Tudásközpont vezetője, a Változás- és Válságmenedzserek Országos Egyesületének elnöke

Szatmáriné dr. Balogh Mária - munka- és szervezet-szakpszichológus, a Convictus-Consult Szervezetfejlesztő és Vezetési Tanácsadó Kft. ügyvezetője

A teljes cikk a Média-Kábel-Műhold 2011. februári számában olvasható