A lehetetlen megkísértése?

Kínálj olcsó szolgáltatást, fizess sokat a tartalomért, adj minőségi jelet, fejlessz, indíts új szolgáltatásokat! – hogyan felelhetnek meg ezeknek a kívánalmaknak a műsorterjesztők? Legyenek érdekes tartalmaid, produkálj magas nézettséget, add olcsón a műsort! – miként teljesíthetik mindezt egyszerre a tartalom-előállítók? Baló György faggatta a műsorszolgáltatói és terjesztői piac nagyágyúit a szeptemberi Média Platform 2013 konferencián, a szakma legégetőbb problémáival szembesítve mindkét oldalt. Kereszttűzben: Bartosz Witak (Viacom), Dirk Gerkens (RTL Klub), Málnay B. Levente (Chello CE), Rajki Annamária (Magyar Telekom), Simon Zsolt (TV2), Tarr János (Tarr Kft.) és Zaprel Zsolt (UPC).

(A teljes cikk a Média-Kábel-Műhold 2013. októberi számában olvasható.)