Interaktív szolgáltatások, többképernyős médiafogyasztás, internetes televízió – néhány téma az idei Kábelkonferencia fórumai közül.

Együttműködésre ítélve

Milyen újdonságokat kínálhatnak, és ezzel együtt milyen új bevételi forrásokat teremthetnek közösen a tartalom-előállítók és a műsorterjesztők? Milyen jövő előtt áll a VoD? Mekkora hangsúly helyeződik Magyarországon a nem lineáris tartalomfogyasztásra? Ezt a kérdéskört járták körül műsorszolgáltatók és továbbítók, a beszélgetésen Farsang Péter (Viasat), Harsányi Gábor (Viacom), Mihók Gábor (Ringier), Németh Tünde (UPC) és Pap Gitka (RTL Klub) vett rész...

Amikor a közönség visszaszól

Hogyan változtatja meg a nézői szokásokat a közösségi média, a több képernyős médiafogyasztás? Hogyan fordíthatják mindezt javukra a műsorszolgáltatók? Kalmár Tibor (RTL Klub), Lakinger József (Viacom) és Rákosi Krisztián (Tv2) számolt be az elmúlt évek tapasztalatairól...

Webtévé – a lineáris tévé versenytársa?

Veszélyeztethetik-e már ma a weben, illetve az egyre gyorsabbá váló mobilinterneten elérhető tartalmak a hagyományos tévézést? A felvetésre Halaska Gábor (Figyelő), Hernádi Gábor (HD Marketing, a youtube kiemelt partnere), Lázár Csaba (okostévéket gyártó FUSO Ecosystem) és Szűcs László (UPC) reagált a konferencia ezzel foglalkozó fórumán...

(A teljes cikk a Média-Kábel-Műhold 2013. októberi számában olvasható.)