Hírközlési és médiapiac – a koronavírus idején

Soha nem volt és talán nem is lesz annyira aktuális Lovasi András és a Csík zenekar slágerének címben idézett sora, mint napjaikban. A már világjárvánnyá duzzadt vírusos fertőzés miatt otthonmaradásra szólító felhívásokkal, közleményekkel, dalokkal, klipekkel találkozhatunk lépten-nyomon.

Van is ennek alapja, hisz miként az emberek mindennapi életére, a társadalmi és gazdasági élet minden területre, úgy a hírközlési és médiapiacra is jelentős hatással van a koronavírus. Szinte minden szereplő megtette a veszélyhelyzetben szükséges és lehetséges intézkedéseket: ajánlásokat fogalmaztak meg, új ajánlatokat, megoldásokat vezettek be, és mindennapi működésükben átálltak „járvány-üzemmódra”. Ezekből adunk összefoglalót a következő oldalainkon.

 (A teljes összeállítás a Média-Kábel-Műhold 2020. áprilisi számában olvasható.)