Egy mérnöki-tervezői-kivitelezői csapat állt össze 1998-ban, hogy folytassa az egykor a postánál, majd később a Matávnál végzett tevékenységét. A HHT’98 Kft. azóta már nemcsak közreműködik a hálózatok építésénél, hanem maga is szolgáltat. Sőt saját műsorokkal is kiszolgál néhány Hajdú-Bihar megyei települést.

Vegyes megoldást választott a PR-Telecom amikor úgy döntött, hogy értékesítési csatornáinak bővítését régi, jól bevált call centere segítségével oldja meg. Az értékesítés jelenleg még kizárólag házon kívül zajlik, hamarosan azonban a bejövő hívásokat kezelők is belekóstolnak a sales-es munkába, így segítendő a cég előfizetői számának növelését.

avagy ki hozta ránk a veszedelmet, és ki tudja megoldani

Az utóbbi három évben gyakran hangoztattam, hogy egyre kevesebb a pénz a televíziózás értékláncában. Ez pedig egy ördögi kört indít el, aminek nyomán végül az egyre kevesebb pénzzel mindenki egyre kevesebbet keres.

„Az ügyfelektől tanulok a legtöbbet”

VacA kisebb kábelszolgáltatók egy jelentős részénél ugyan működik call center, de a legtöbbjüknél nem válik el az ügyfélszolgálattól. Ennek elsősorban anyagi okai vannak, noha az is igaz, vidéken sokan még mindig inkább személyesen intézik az ügyeiket. A Vác Városi Kábeltelevízió Kft.-nél az utóbbi időben folyamatosan nőtt a forgalom, a cég ezt a honlapján található információk bővítésével igyekszik csökkenteni.

A Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság tavalyi piacfelügyeleti tervében kiemelt szerepet kapott a kiskorúak védelmét szolgáló gyerekzár ellenőrzése. Az NMHH decemberben közzétett összefoglaló jelentésében részletesen elemzi, hogyan biztosították a műsorterjesztők a műszaki és adminisztratív védelmet a digitális hálózatokon.

Évkezdet a médiapiacon

A korábbi évkezdetekkel szemben az idén mintha jóval több változás történt volna a szolgáltatók csatornakiosztásában. Ami még érdekesebb, hogy a nehézségek ellenére a nézők mégis bővülő televíziós kínáltból válogathatnak.