A 2012-es mérföldkő

RozgonyiA digitális átállás és a digitális hozadék felszabadításának lázában ég szinte az egész világ. A technológiák nagyjából azonosak, legfeljebb az okok, a célok és a módszerek különböznek. Ezekről beszél Rozgonyi Krisztina jogász, az NHH korábbi elnöke, aki a BBC tanácsadó csoportjának tagjaként, a Világbank program-igazgatójaként és az ITU (Nemzetközi Távközlési Egyesület) szakértőjeként számos országban szerzett személyes tapasztalatokat az elmúlt években.

GaryUPC2Rugalmas hibaelhárítás, hétvégén is

Az előfizetőkből élő, az ügyfelei kegyét kereső szolgáltató cég voltaképpen egy élő organizmus, ahol minden mindennel összefügg, és minden szervezeti egység egyetlen célt szolgál. Erre mutat egy érdekes példát Gary Brandreth, a UPC Magyarország hálózatüzemeltetési igazgatója.

Egy mérnöki-tervezői-kivitelezői csapat állt össze 1998-ban, hogy folytassa az egykor a postánál, majd később a Matávnál végzett tevékenységét. A HHT’98 Kft. azóta már nemcsak közreműködik a hálózatok építésénél, hanem maga is szolgáltat. Sőt saját műsorokkal is kiszolgál néhány Hajdú-Bihar megyei települést.

Vegyes megoldást választott a PR-Telecom amikor úgy döntött, hogy értékesítési csatornáinak bővítését régi, jól bevált call centere segítségével oldja meg. Az értékesítés jelenleg még kizárólag házon kívül zajlik, hamarosan azonban a bejövő hívásokat kezelők is belekóstolnak a sales-es munkába, így segítendő a cég előfizetői számának növelését.

avagy ki hozta ránk a veszedelmet, és ki tudja megoldani

Az utóbbi három évben gyakran hangoztattam, hogy egyre kevesebb a pénz a televíziózás értékláncában. Ez pedig egy ördögi kört indít el, aminek nyomán végül az egyre kevesebb pénzzel mindenki egyre kevesebbet keres.

„Az ügyfelektől tanulok a legtöbbet”

VacA kisebb kábelszolgáltatók egy jelentős részénél ugyan működik call center, de a legtöbbjüknél nem válik el az ügyfélszolgálattól. Ennek elsősorban anyagi okai vannak, noha az is igaz, vidéken sokan még mindig inkább személyesen intézik az ügyeiket. A Vác Városi Kábeltelevízió Kft.-nél az utóbbi időben folyamatosan nőtt a forgalom, a cég ezt a honlapján található információk bővítésével igyekszik csökkenteni.