SZSZL2021 banner 1000x100 

Ami a háromperces visszaesés mögött áll

A statisztikai tény: 2018 negyedik negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 53 percet töltött a tévékészülékek előtt: 3 perccel kevesebbet, mint egy évvel korábban. De a kevesebb sokaknál több…

Dekany webAz erősödő versenyben és a konszolidáció gyorsuló folyamatában sokan kilátástalannak látják a kisebb és közepes szolgáltatók helyzetét a kábelpiacon. Hogyan vélekedik erről az egyik érintett, Dékány István, a JuPiNet Távközlési Kft. ügyvezetője?

Évértékelő az MKM-ben

A Média-Kábel-Műhold decemberi számában – sokéves hagyománya folytatásaként – egy összeállítás jelent meg, amelyben a piac meghatározó szereplői értékelik az idei évet, mondják el, hogy mit várnak 2019-tól.

Ilyen volt 2019 – Milyen lesz 2020?

A Média-Kábel-Műhold decemberi számában – sokéves hagyománya folytatásaként – ismét megjelent egy összeállítás, amelyben a piac meghatározó szereplői értékelik az idei évet, mondják el, hogy mit várnak 2019-tól.

A tévé még őrzi vezető pozícióját

Telítődni látszik a távközlési szolgáltatások piaca. Bár különböző szinteken, de gyakorlatilag stabilizálódott az ellátottsági mutató a tévé-előfizetéseknél, a mobiltelefóniában, az internetnél és a vezetékes telefonoknál is, bár az első háromnál az eddigi növekedés, míg az utóbbinál a visszaesés állt meg. A mobilinternetben van még lehetőség. Nagyjából ezek a legfontosabb tanulságai az NMHH megbízásából végzett legutóbbi átfogó piackutatásnak.

Televízió, távközlés, internet – a KSH statisztikai tükrében

Az idei második félév végén a televízió-szolgáltatás előfizetéseinek 53 százalékát (közel 2 millió) a triple-play – azaz a tévé-, a vezetékeshang- és az internetszolgáltatást egyaránt tartalmazó – előfizetések adták, bár számuk 1,7%-kal csökkent az egy évvel korábbihoz képest.