Világjárvány által uralt televíziós trendek

A világ vezető televíziós tartalompiaci randevújának tartott Cannes-i MIPCOM idei 36. kiadását virtuálisan rendezték meg október 12-16. között. A MIPCOM online hetére október 12-én 6 000 résztvevő, 2 200 tartalomvásárló és televíziós biztos, valamint 800-at meghaladó, virtuálisan kiállító társaság jelentkezett be több mint 100 országból, hogy a 200 szónok által lebonyolított 230 online munkameneten vegyen részt.

A szervező Reed Midem a MIPCOM Online+ felületet már október 5-től megnyitotta, és a regisztrált szakemberek a szónokok és a szakkonferenciák anyagait, valamint a kiállított tartalmakat november 17-ig tekinthették meg, illetve tárgyalhattak videó-konferenciás felületen az üzletkötésről. A résztvevők elégedetten nyilatkoztak az idei rendhagyó MIPCOM-ról, azonban hiányzott nekik a személyes kontaktus, ami az angol Fremantle Media vezetői szerint többet ér napi 20 órás videó-konferenciázásnál is.

(A teljes cikk a Média-Kábel-Műhold 2020. decemberi számában olvasható.)