Harminckét országból 1200 kiállító hozta el csúcstermékeit a 2013-as IFA (Internationale Funkausstellung) szakvásárra. A német fővárosban szeptember elején tartott hatnapos rendezvényre mintegy negyedmillióan voltak kíváncsiak.

Amerikában értékelik a tévészolgáltatásokat

„A kábel több mint tévé” – ez volt az amerikai kábelszövetség, az NCTA (National Cable and Telecommunications Association) idei, a nyár első felében, Washingtonban megrendezett éves közgyűlésének mottója.

A 2012-es mérföldkő

RozgonyiA digitális átállás és a digitális hozadék felszabadításának lázában ég szinte az egész világ. A technológiák nagyjából azonosak, legfeljebb az okok, a célok és a módszerek különböznek. Ezekről beszél Rozgonyi Krisztina jogász, az NHH korábbi elnöke, aki a BBC tanácsadó csoportjának tagjaként, a Világbank program-igazgatójaként és az ITU (Nemzetközi Távközlési Egyesület) szakértőjeként számos országban szerzett személyes tapasztalatokat az elmúlt években.

LGcesA szórakoztatóelektronikai kiállítások évadját hagyományosan az év elején (idén január 8-11. között) Los Angelesben tartott CES nyitja. A beszámolók pedig hagyományosan az adott rendezvény szenzációjával, gyártói bejelentéseivel kezdődnek.

Mit tettek a lettek?

A televíziós piacon az utóbbi években rendre felbukkan az ötlet: miért nem lehet a temérdek csatorna közül „étlapról” kiválasztani a menüt. Noha ilyen színtiszta modell még nem létezik, azért kísérletekről már lehet hallani…

Az olasz audiovizuális médiapiacra jelentős hatást gyakorolt a most lezárult digitális átállás, ugyanis a digitális platformok felkavarták az televíziózás hagyományos állóvizét, amelyben a köztévé, a RAI, illetve a Mediaset és 2009-től már a Sky Italia is uralta a piacot. A technológiai haladás és a piacliberalizáció, az internet rohamos elterjedése, valamint a tévés reklámbevételekre negatív hatást gyakoroló gazdasági válság egyszerre befolyásolja az olasz televíziós piacot.