Vegyes megoldást választott a PR-Telecom amikor úgy döntött, hogy értékesítési csatornáinak bővítését régi, jól bevált call centere segítségével oldja meg. Az értékesítés jelenleg még kizárólag házon kívül zajlik, hamarosan azonban a bejövő hívásokat kezelők is belekóstolnak a sales-es munkába, így segítendő a cég előfizetői számának növelését.

CallCPRtelecomA hazai távközlési piac egyik jelentős középvállalkozása a PR-Telecom Zrt., hasonlóan más társaságokhoz, saját call centert működtet, mely már évek óta kezeli a teljes szolgáltatási területérő befutó hívásokat. Ennek működéséről és az ezzel kapcsolatos új irányvonalakról kérdeztük Tóbiás Ildikót a társaság kommunikációs igazgatóját.

A bejövő hívásokat a 21 alkalmazott fogadja a nap 24 órájában, akik két műszakban dolgoznak. A távközlési cég többféle szolgáltatást kínál, az egyes területeket azonban nem osztották fel a call centerben ülők között, mindenki foglalkozik mindennel. A műszaki problémák megoldását a férfi kollégáikra bízzák, az ügyfeleket ugyanis ilyen esetekben jobban megnyugtatja, ha egy férfival beszélhetnek.

Talán kevésnek tűnik a 21 ember – ez egy átlagos napon, így például február közepén, az interjú időpontjában 750 hívást jelent –, ám a cég már régóta rendelkezik egy szoftverrel, amely jelentősen megkönnyíti a kollégák munkáját.

– Saját programot alakítottunk ki az évek során, amely részletesen tartalmazza az előfizetők adatait, minden olyan fontos információt, amelyre a call centeres munkatársaknak szükségük lehet. Az ügyfeleknek a hívásoknál meg kell adniuk a szerződésszámukat, ez alapján a program azonnal megadja az előfizetővel kapcsolatos összes információt. Ez jelentősen megkönnyíti a bejövő hívások kezelését, és segíti a gyors ügyintézést