Kereka201308Egy távközlési cégről alkotott képet alapvetően meghatározza, milyen benyomásokat szerez az előfizető akár személyesen, akár telefonon, vagy az online felületeken. Felépíteni ezt a képet nagyon hosszú folyamat, lerombolni pár perc is elég lehet. Más-más módon ugyan, de a kis, közepes és nagy szolgáltatók is sokat dolgoznak azon, hogy elégedett és hűséges ügyfélkörük legyen. A hogyanról kérdeztük a szakma három képviselőjét.

Idézetek a kerekasztal-beszélgetésenelhangzottakból:

Mi sokszor vállaljuk olyan problémák megoldását, amelyek nem a mi feladatunk, de az előfizetőnek fontos. (Pintér Zoltán, a Vác Városi Kábeltelevízió Kft. vezetője)

Arra is kíváncsiak vagyunk, hogy vajon az utolsó interakció után az előfizető hajlandó lenne-e bennünket ajánlani az ismerőseinek. (Kovács Zsolt Krisztián, a UPC Magyarország Országos Contact Center igazgatója)

Ezer fő alatt egy kis kábelszolgáltató gyakorlatilag név szerint is ismerheti a megrendelőit, efölött azonban ez már nem működik. (Tímár József, a BajaNet Kft. ügyvezetője)

(A teljes cikk a Média-Kábel-Műhold 2013. szeptemberi számában olvasható.)