1000x100 piacvezeto statikus ok2 

karacsony laszlo webA fogyasztói szokások változása, a televíziós piac fragmentációja, a kereskedőházak versenye, az online platform előretörése – csak néhány jelenség, amelyek meghatározzák a reklámpiac működését. Hogyan lehet kezelni az új kihívásokat? A Média-Kábel-Műhold kérdéseire Karácsony László, az Atmedia stratégiai és marketingigazgatója válaszol.

Enyedi Andras webA stratégiai gondolkodás, a branderősítő tartalomgyártás, a folyamatos innováció fontosságáról, az értékteremtő és bevételnövelő megoldások kifejlesztésének szükségességéről, a műsorterjesztőkkel való együttműködés lehetőségeiről nyilatkozott lapunknak Enyedi András, az IKO Kábeltelevízió Kft. ügyvezetője.

DudasG webA televíziós reklámok piacának trendjeiről, a tévéműsorok és hirdetések összefüggéseiről, az újabb digitális platformok és üzleti lehetőségek szerepéről nyilatkozott lapunknak Dudás Gergely, az M-RTL Zrt. kereskedelmi igazgatója, az R-time ügyvezető igazgatója.

A televízió szerepe az átfogó ismertség elérésében

A sztárok világában régóta megfigyelhető trend, hogy a legsikeresebb szereplők egyszerre több platformon vannak jelen. A jobb láthatóság érdekében a különböző online felületek tudatos menedzselése ma már elengedhetetlen, de úgy tűnik, újra egyre nagyobb hangsúly kerül a tömegmédiában és az offline környezetben történő megjelenésekre is.

MalnayLevente AMCMinőségi tartalom, márka és elköteleződés – ezeket a legfontosabb elemeket emelte ki lapunknak adott interjújában a versenypiaci arzenáljából Málnay B. Levente, az AMC Networks International Central and Northern Europe alelnöke.

tamas horvath webAz ismeretterjesztő csatornák szerepéről, a nézők változó igényeiről, az ezen a piacon (is) erősödő versenyről és az új kihívásokra adható válaszokról nyilatkozott lapunknak Horváth Tamás country manager, a Viasat World Ltd. kereskedelmi igazgatója.