A többek között az MTV Networks csatornáit is üzemeltető Viacom International Media Networks (VIMN) EM régiójához tartozik Oroszország, Közép- és Kelet-Európa, Közel-Kelet, Afrika és India. Ennek a kiterjedt médiabirodalomnak az ügyvezető igazgatója és alelnöke, Bhavneet Singh nyilatkozott a Média-Kábel-Műholdnak.

A „Feltörekvő Piacok” régiójába tartozó országok közös nevezője a növekedési potenciál: mindegyik terület markánsan fejlődik, ezért itt jó esélyünk van rá, hogy bővítsük a portfoliónkat a tévécsatornák, az online tartalmak, a különböző rendezvények és a műsorértékesítés területén egyaránt.

Célunk, vagyis az üzleti eredmények folyamatosan növelése érdekében állandóan keressük a nemzetközi és a helyi know-how megfelelő kombinációját. Ambiciózusak, de egyben realisták is vagyunk, ezért mindig és mindenütt külön is elemezzük a piaci lehetőségeket. Az így megfogalmazódó, előremutató és egyben elérhető célok a gazdasági mutatókon, a fogyasztói magatartáson, a kulturális jellegzetességeken, a kutatási eredményeken és a trendeken alapulnak.

Az értékesítési és marketingstratégiákat minden országban a helyi szakmai vezetők alkotják meg, az ott élők igényeinek és lehetőségeinek felmérése alapján. Emellett természetesen a nemzetközi csapat segítségére is számíthatnak, többek között hozzáférhetnek a globális kutatási eredményekhez és best-practice (legjobb gyakorlatok) anyagokhoz is, amelyeket felhasználhatnak a helyi üzletpolitika kialakításánál.

A teljes cikk a Média-Kábel-Műhold 2011. július-augusztusi számában olvasható.