Interjú Katarzyna Kielivel, a Discovery Networks regionális elnök-vezérigazgatójával

Katarzyna KieliRendkívül kiterjedt régióban irányítja a Discovery Networks működését Katarzyna Kieli: hozzá tartozik Közép- és Kelet-Európa, Közel-Kelet és Afrika, vagyis három kontinens 105 országa. A lengyel médiaszakember a tévézési szokások változásáról, a „non fiction” műfaj kihívásairól, a lokalizáció fontosságáról és a piac trendjeiről nyilatkozott lapunknak.

Nancy KanterSzülők és szakemberek egyre gyakrabban foglalkoznak a gyermekek tévézési szokásaival, a tudatos médiahasználatra nevelésükkel. Ezúttal egy gyermekcsatorna képviselője, Nancy Kanter senior alelnök, a Disney Junior Worldwide eredeti műsorkínálatáért felelős vezérigazgatója osztja meg véleményét olvasóinkkal.

Dirk1Október 1-jén 14 órakor megkezdte adását az RTL II. Az új általános szórakoztató kábelcsatorna a tervek szerint jövőre már 1,8–2 millió háztartásban lesz fogható. Dirk Gerkens, a magyar RTL Csoport vezérigazgatója a célokról, a piac igényeiről és kábeles portfoliójuk esélyeiről is nyilatkozott lapunknak.

MegyriAMozgalmas őszre készül TV2 Csoport. A főadó mellett a nőies és férfias testvércsatorna is megerősödik saját gyártású tartalmakkal és premier műsorokkal, elindul az exkluzív SuperTV2, valamint megkezdődik a HD műsorkészítésre való átállás. A részletekről Megyeri András, a TV2 üzletfejlesztési igazgatója nyilatkozik olvasóinknak.

A sportszerető tévénézők talán nem is tudják, hogy 2012 nyara mennyire fontos volt a sportjogok piacán. A legjelentősebb közvetítési jogok többségére kötött szerződés lejárt, és a megszerzésükért, illetve a meghosszabbításukért óriási csata alakult ki a sporttelevíziók között.

Ma már nem lepődünk meg azon, hogy a globalizációnak köszönhetően a fiatalokat, bárhol is éljenek a világon, nagyjából ugyanazok a dolgok érdeklik. Szeretnek valóságshow-kat, sorozatokat, rajzfilmeket, videóklipeket nézni, és a humorral is meg lehet fogni őket. A több országban futó műsorlicenszeket azonban nem árt lokalizálni, mert mi, magyarok is elsősorban a saját celebjeinkre vagyunk kíváncsiak.