A sport-televíziózásról Vitray Tamással

A hazai sport-televíziózás legnagyobb alakja nemcsak a sport-, hanem a magyar televíziózás – nyugodtan mondhatjuk – korszakalkotó és stílusteremtő személyisége. Most azonban, az olimpiához közeledvén, csak a sport-televíziózásról kérdezzük, arról a fejlődésről, amely a heti egyszeri Telesporttól a hat sportcsatornáig terjed.

Az új médiatörvény hatályba lépésével – egyebek mellett – módosult a műsorszámok klasszifikációja, a piktrogramok és az ellenőrzések is. Noha összességében normakövetőek a tartalomszolgáltatók, akadtak műsorok, amelyek mind a nézőknél, mind a hatóságnál „kicsapták a biztosítékot”.

Új ismeretterjesztő, animációs és dokumentumfilmek születnek

1,4 millió percnyi reklámot láthattunk tavaly a tévécsatornákon, ugyanakkor eme imponáló szám ellenére is mínuszjelek sorakoznak a reklámpiac elmúlt évi teljesítményét mutató adatokban. Az egyik üdítő kivételt e kábeltelevíziós csatornák jelentik: ők 2011-ben az előző évihez képest növelni tudták a reklámbevételüket és az értékesített reklámidejüket is.

Made in Hungary - Értékteremtés és a határok feszegetése

Felfelé ívelő pályán az ATV