Új ismeretterjesztő, animációs és dokumentumfilmek születnek

1,4 millió percnyi reklámot láthattunk tavaly a tévécsatornákon, ugyanakkor eme imponáló szám ellenére is mínuszjelek sorakoznak a reklámpiac elmúlt évi teljesítményét mutató adatokban. Az egyik üdítő kivételt e kábeltelevíziós csatornák jelentik: ők 2011-ben az előző évihez képest növelni tudták a reklámbevételüket és az értékesített reklámidejüket is.

Made in Hungary - Értékteremtés és a határok feszegetése

Felfelé ívelő pályán az ATV

A technikai lefedés és a nézettség béklyói

Kicsivel ugyan, de csökkent a hagyományos módon sugárzott tévéműsorok nézettsége, míg az „adatfolyamban érkező” online adások egyre népszerűbbek, derült ki egy, a tévézési szokások változását vizsgáló fogyasztói trendjelentésből.