SZSZL2021 banner 1000x100 

Egészen új hozzáállás kezd kibontakozni a televíziózásban – de igazából ez már nem újdonság.

Az Ericsson immár negyedik éve vizsgálja a televíziós fogyasztói trendeket. Legfrissebb jelentése szerint a válaszadók 72 százaléka legalább hetente használja mobileszközét videó megtekintésére, és 42%-uk az otthonán kívül néz videó-tartalmakat okostelefonján, táblagépén. A felhasználók háromnegyede egyszerre több feladatot is végez a mobilkészüléke használatával, miközben tévét néz.

Szintén új trend, hogy a felhasználók ugyanazt a tartalmat több helyről és több alkalommal is megtekintik. Az Ericsson ConsumerLab ezt a jelenséget „helyeltolásos megtekintésnek” nevezte el. Érdekes eredmény, hogy már a 65 és 69 év közötti válaszadók 41 százaléka is heti több alkalommal tekintett meg igény szerinti (VoD) vagy időeltolásos tartalmakat...

(A teljes cikk a Média-Kábel-Műhold 2013. szeptemberi számában olvasható.)